Aspasia01 Dayanamıyorum migdemin yanmasına ne yaptıysam yok siz nelerle geçirmeye çalışıyorsunuz 30 haftanın içindeyim sabahı sabah ediyorum yok boyle eskime
EzgiDilekAta Aspasia01 bende 26 daym bendede ekşime çok oluyo özellikle başımı yastığa koyunca doktor ilaç yazdı ama içmek istemiorm tadı iğrenç die çözümü kendim buldum midem ekşiyince bitane salatalık yiyorum ve geçiyo🙆🏻♀️
tgcaty Aspasia01 şekerli su iyi gelir diyorlar bnde şükür hiç yanma ekşime yaşamadan btti 3 ğün snra doğum var bakalım bebiş nasıl olck
Saadetdemirkan Aspasia01 bana sabah aç karnına içilen bi ilaç yazdı adı lansor onu kullandığımdan beri hiç yanmam olmuyor artık ve ne yersem yiyeyim. Istersen iste doktorundam
Lokumlum Doktor bana gaviscon şurup verdi mentollü gibi bi tadı var çok yanınca bir kaşık iç hiç bir zararı olmaz dedi
Aspasia01 Seresozge şuan önümde gavişcon sürüp ne yaptysam olmadı yanmayla uyuyamyrm içince bir o rahatlatyr kavun yedim ama oda pek bise yapmadı😢