Ecem2501 Kızlar selam 38+3 haftadayım inşaşlah 4 ocakta doğumum var ama son 1 haftadır ayaklarımda yanma var gebelik şekerim falan yok aslında ama son zamanlar olunca mı var bu yanma çözemedim
beren1901 Ecem2501 bendede aynı sorun var canım 29 haftalığım uzun zamandır ayaklarımda yanma oluyo.bazen uyuyamıyorum bile
beren1901 Ecem2501 bende bayadır var valla kuzum bazen uyuyamıyorum diye sinir oluyorum oturup ağlıyorum buz gibi su tutuyorum ayaklarıma o bile fayda etmiyo
Ecem2501 beren1901 ben ilk defa karşılaşınca endişelendim demek ki siz daha uzun süredir çekiyormuşsunuz😪