aysunntopall Bebişleriniz ne zaman geldi anneler? 37. Haftadayız ama daha ne bir sanki ne bir belirti🙈 İlk gebeliğim biraz heycanlıyım sizler kaç haftalıkken aldınız kucağınıza?
NBA aysunntopall ilk gebeliğimde 37 haftalık normal doğumum olmuştu şimdi 29 haftalık oldum neler gelişir bilmiyorum az kalmış sizin 🥰
busracemre2710 aysunntopall ilk hamileligim de 38+4 tü kızımı kucağıma aldığım da ki belirtim hiç yoktu suan 37+4 um sancidan ağrıdan kasilmadan olucem ama doğurmadı daha 😁
burco busracemre2710 Instagram da Melikeyoga adinda bir hesap var orda bebegin dönmesi için hareketleri gösteriyor hoca yapabilirseniz yapın çok iyi yorumları var
Rabiaertnc Mavisinannesi2 bende 34+1im sancılarım başladı hastanede yatıyorum .sizde sıkıntı olmadı inşallah.küvozde kaldı mı .çok korkuyorum ben ya
busra_2332 aysunntopall son 5 günümüz ama daha kanala bile girmemiş inatla gelmiyor 😅 salıya kadar doğdu doğdu doğmazsa çarşamba günü suni sancı vericekler. Umarım kendiliğinden doğar 🙏🏼🥰
aysunntopall busra_2332 ya benim bebeğimde kanala girmedi daha çapraz duruyor böyle giderse sezaryen olacak sanırım🥰
Yavasi aysunntopall bende 37+2 yim bekliyorum heycanla ve korkuyla bugün biraz sırtıma belime bi anda sancı girip gitti ara ara ve kisa kisa ama bugün çok eğilip kalktım çok eğik durdum belki ondan olmuştur diyorum
Fundish Yavasi 37+6 yım benimd eöyle rahiöime doğru baskı gibi bişiler olıyor ama sancı değil galiba dün doktordaydım bişi cıkmadı
busra_2332 aysunntopall 40a kadar bekliyorlar genelde gelmezse suni sancı verip normali deniyorlar sonrasında sezeryan yapıyolar genelde
Afro-dit aysunntopall i38+6 da doğdu kızım ikinci de büyük ihtimal erken olmazsa 38 hafta gibi doğar sezeryanliyim
Tuba_1996 23+6 yız şuan rabbim hepimizin evladını sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ikinci gebelik üçüncü bebek 👶
Papatya27 aysunntopall ilk gebeliğim 40 haftada oldu ikinci gebeliğim 37 dayanamadan geldi sezeryan ikiside
uyanancirkiin aysunntopall kızımı 40+6da normal doğumla kucağıma aldım. Bu ikinci hamileliliğim bakalım nasıl olacak 😅