GamzeDurmus Arkadaşlar doktorum omega 3 başlayalım demişti benimde midem çok rahatsız söyledim o zaman şeker gibi olan easy fish oil kullanabilirsin dedi. Daha önce hamileliğinde kullanan var mı acaba çocuklar için olduğunu biliyorum ama merak ettim
Zeytin20 GamzeDurmus kullanmadım decavit kullanıyorum içinde herşey var. Easy içerinde ki epa dha size yeterli geleceği için onu önermiştir. İlk gebeliğimde ben istediğim için balık hapı omega royal vermişti. Çok ağır bir haptı. Doktorunuza güveniyorsanız bence kullanın
GamzeDurmus Zeytin20 doktoruma güveniyorum aslında herşeyi önermez ama eczanede çalışanlar da şaşırdı bunu doktor mu verdi diye o yüzden kullanan var mı merak etmiştim
Zeytin20 GamzeDurmus bu noktada ben doktoruma güvenirim eczaneye değil. Başka eczane biliyor olabilir çünkü
GamzeDurmus Zeytin20 yok hayır ben zaten doktoruma güveniyorum ve kullanıyorum benim sormak istediğim benim gibi doktoru öneren var mı onu merak etmiştim