minigimveben25 Edanur_Dilek henüz duyamadık 6 hastalıkken gitmiştim 15 gün sonra gel dedi ayın 4 ünde gideceğim inşallah sorunsuz duyarlım kalp atışını miniğimin❣️
HappyBabyy Edanur_Dilek bende 7+1 dim. Yurt dışındayım ve burada belli aya kadar alttan muayene ediyorlar. Beni alttan muayene etti. Olurda duyamazsan üzülme diye diyorum. Ama inşallah duyacaksın bizede haber ver 😍