Deletedmom_1 Kızlar sizlere 2 sorum olacak çenemde iki tane büyük ben var onları aldırmak istiyorum devlet hastanesinde alırlarmı birde gebelikte lokal anestezi yapılırmı? Bu şekilde et ben yada başka bişi aldıran varmı gebelik sırasında yapıyorlarmı yani