Rumeysaakskin benim de adet sancım olur gibi , karnım dizlerim ağrıyor hep. Ama normal ayda adet günüm geldiği zaman. Doktorum hamile olsanda Regl günün geldiğinde kan akmaz ama sancın yinede olur çok kafana takma onu normal bir ağrı demişti. O gün bugündür regil ayım geldim mi ağrım oluyor kendiliğinden geçiyor. Sıkıntı etmiyorum, şişklinliğniz içinde çocuğunuzun o bölgeye toplanmasından kaynaklıdır dicem çnkü onun hakkında bir bilgim yok geçmiş olsun