Seda688 Merhabalar, 21+2 haftalık hamileyim, bugün detaylı ultrasona girdim, bebeğimin sağ böbreği 4.4 sol ise 5 mm çıktı ve doktor takip istedi. Bu durumu yaşayan var mı aranızda?
MerveNur- Seda688 evet sizin bence düşük korkmayın benim 9 mm çıkmıştı en son 13 mm oldu ama şimdi suyu tek takip ediyor doktorum sona geldiğimiz için. Endişe etmeyin çoğu kendiliğinden geçiyormuş ya da doğup çişini yapınca geçiyormuş
Nihanus Seda688 evet oğlumda tek böbrek genişlemesi çıkmıştı detaylıda şimdi 20 aylık şükür hiç bir sorun yok doğumdan kısa bi süre önce düzelmişti doğduktan sonra ultrasonda yaptırdık şükür temiz. Erkek çocuklarının yüzde 90ında görülüyormuş
Seda688 MerveNur- İnş, insan yinede tedirgin oluyor iki hafta sonra kontrolüm var ins orda normale döner 🙏
MerveNur- Seda688 hemen dönmeyebilir artsa da stres yapmayın su iyi oldukça bir problem olmaz Allahın izniyle
Seda688 Nihanus Erkek bebeklerde daha çok görülüyor dediler evet, ne güzel sağlıkla doğmuş sağlıkla büyüsün ins, Rabbim bizede aynısını yaşatsın🙏