Alyaaam 19+6 haftalıgız malesef bende 3 4 gundur aynı şeyi yasıyorum bugun tetenoz aşısı ıcın gttım idrar ve kan tahlılı de yaptılar agrı oldugunu söyledim idrardan bakarız enfeksiyondan olabılır dedı ama 1 ay once yıne idrar vermıstim temız cıkmıs tı kayınvalıdem de üşümekten olabılır dıyor