filizefsa bende 21+5 haftalık gebeyim düşük tehlikesi geçirdim ve 2 ay hep yattım birden kilo almışım sürekli kusmama rağmen. Biraz hareketlendim 1 aydır 2 kere waffle, çikolata, cips yemeğe başladım detaylı ultrason çekildi geçen hafta bebeğin suyunun fazla olduğunu söyledi doktor aşırı kilo mu aldın meyve yada abur cubur mu yiyorsun dedi. Yani yemek değil de kalorisi düşük şeyler yemeyi abur cuburu yasakladı kendi doktorum da sizde beslenmenize daha dikkat edebilirsiniz.