Neslihan3866 Kızlar bulunduğunuz şehirde kadın doğum Hastanesi’nde doğum yapan var mı? İlgi alaka nasıldı? Doğumlarıniz nasıl geçti?
herhangibirkullanici Neslihan3866 izmitte yaptım çok memnun kaldım şimdi ikinciyi yine devlette yapıcam
Nnurdan Neslihan3866 cnm nerde kimi duysam devlette doğum bölümünden herkes çok memnun, ben özele gidiyorum ama ALLAH ın izniyle doğum için bende devleti tercih edicem.
Neslihan3866 Nnurdan bende kontrollerimi özelde yaptırdım hep, şimdi dogumumu kadın doğum hast de yapmayı düşünüyorum ama rastgele bir doktor girmiş olacak, benim hakkımda bilgisi olmayan filan nasıl olur bilmiyorum
eslemsi Neslihan3866 devlette yaptim doktorum resmen ruh hastasi bi adamdi deli diyordu ebeler bile ona. Berbat bi dogum gecirdim ama gene orda ypcm mecbur
Zeynov herhangibirkullanici Merhaba orada süreç nasıl ilerliyor acaba hiçbir bilgim yokta. Yarın sabah 8de ac karnına beni çağırdılar sezaryen için. Baştan sona neler yaptınız?