PrensesAnnesi4 miranmiran1306 Böyle postlari göre göre artik icimde korku oldu 🤷 bendemi doguramayacam 39 40 gorucem diye ruyalarima girdi artik doktor diyorduki sen turkiyede bir ilke geciceksin dogurmayacaksin hep icinde kalacak diye 😂🤷
Betus34 Devlet hastanesine gidiyorum ben çatı muayenesi filanda yapılmadı yapılmıyomuşta doğumda belli oluyomuş 😒 açılma varmı yokmu onuda bilmiyorum bekliyorum 38+4 de