Tuqbars 10.09.2018 37 +4 haftalık olmuştuk ablaları cuma sabahıydı doktorumuzla kontrolümüz vardı daha önceki kontrolümüzde zaten sezeryan doğum diye karar vermiştik sabah 10.45 de gelin diye doktorumuz söledi aç gel kan değerlerinede bakalım demişti kalktım üzerimi giyindim yola çıktık hastane ile yarım saat arası var evimizin öle yoğun bi trafik vardı ki geç kaldık diye streslendik biraz saat 10.57 de falan hastanedeydik neyse doktorumuz aldı içeri muayene etti hersey yolunda dedi suyu biraz azaldı ama doğuma sz kaldı yetecek kadar var sorun değil dedi sonra ntsye bakalım donrada kan alalım ikisinin sonucunda tekrar görüşelim birazdan dedi bni önce ntsye aldılar 15 dk bekledik çıktık odadan sonucu hemşire doktora götürdü biz tam kan almaya gidecekken doktorumuz hemen koşarak geldi ve tekrar muayene etmem lazım canım dedi ve etti ntsde sancım baya yüksek çıkmış 2 cm açıklık vardı doğuma almam gerekiyo dedi yanımda eşimden başka kimse yoktu bide küçük kardeşim 10 yaşında ☺️ Gurbetçiyiz ailem 5 saatlik uzaklıkta bende bi korku bi heyecan ilk gebeliğim napacağımı bilmedim ağladım eşim ben yanımdayım aşkım korkma hersey güzel olacak diyordu morel vermeye çalışıyodu hemen yatış yapıp odada ameliyat için hazırladılar damar yolu açtılar kan aldılar apar topar ameliyata çok korkuyordum aradık kimseye ulaşamadık bide aneliyata girdim saat 13.00 de şaşkın ve korku ile bakınıyorum etrafıma içerde 8 kişilk falan bi ekip koşturuyolar hafif bi müzik çalıyo doktorumuz bana bakıyodu sakin ol diye anestezi uzm belimden iğne vurdu hemen yatıcaksın iğneden sonra dedi yatırttılar hemen ayaklarımda karıncalanma oldu aniden kolumdan iğne vurdular karnımda bişeyler yaptıklarını hissettim başımda duran hemşireye kestiker mi dedim hayır cnm daha ilaç sürüp hazırlıyolar dokrun dedi kafamı yukarı kaldırdım ışıklı bişey vardı hafif aynalı karnımdan miniğimin vucüdu çıkıyodu korktum kafamı başka yere çevirdim hemsirenin yüzüne baktım kolumu sıvazlayıp sakin ol canım bak öok az kaldı diyordu 5 dk sonra kızımın ağlamalarını duydum bağırıyodu 2.900 doğdu kızım bende ağlamaua başladım içim titredi kızımı silip yanıma verdiler ağlayan kızım sustu buz gibi minnacık burnu yanaklarıma değdi gözlerim den akan yaş ona sıcacık düşttü elleriyle yüzümü tuttu içimden bişeyler akıp indi Rabbim öle bi duygu verdi ki içime tarifi imkansız nasıl ağlıyordum 🙏🏻 sonra kızımı aldılar bidaha verin nolur kokluyayım dedi doktorumuzda verin annesine koklasın dedi koklattılar tekrar nasıl bi koku Allahım ömrümce böle hüzel bi koku görmedim bilmedim kızımı alıp giydirmeye babasına vermeye götürdler benm dikişlerim atıldı hiçbişey hissetmiyorum bu arada belimden vurulan iğne bile acıtmadı hiç kılumdan da devam narkoz sanırım iğne vuruyolar sonra benide çıkardılar odama götürmek için odaya geldim saat 13.30 gibi eşim geldi yanıma elimi tutup öptü kimse yok emzirdim kuzumu eşim eve eşyalarımızı getirmeye gitti bn aileni aradım ağlafım yapayalnızdım annem şaşırdı daha zamanı vardı diye korktu hemen yoka çıkıyorm ben korkma kızım dedi çıktılar 4 saat sonra kaynanam da annemde geldiler 2 gün yatış yaptım ağrılarım illaki oluyodu ama iğne vuruyolardı geçiyodu şimdi evimdeyim yanımda meleğim kokusu yatıyoz ablaları Rabbime çok şükür iyiyiz ikimizde bütün acılarım ona bakınca kucağma alınca geçiyo Rabbim hersekese nasip etsin bn çok istemiştim çok aradım nasip oldu Biraz uzun oldu ama buda bnm doğum hikayem ☺️❤️
Melikeznar Tuqbars allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin insaallah🙏🏻 Darısı bize kısmetse son 58🙏🏻😀♥️
Ahsenn Tuqbars Hayırlı olsun. Rabbim hayırlı uzun ömürler nasip etsin meleğinize sizinle birlikte.. Okurken ağladım. İnşallah bende sağsalim kucağıma alırım bebiğimi
Tuqbars Ahsenn ayy çok teşekkür ederim canım benim inşallah Rabbim sizin evladınızıda kucağınıza sağlıcakla almayı nasip etsin 😇❤️