Gamzess1 Kızlar yarın doktor kontrolüm var. Ve doktorumun verdiği tarihe göre kalp atışı duymamız gerekiyor yarın 7+4üm acaba duyar mıyım? İlk duyduğumda ne hissedeceğimi çok merak ediyorum.. siz ilk kalp atışı duyduğunuzda nasıl hissettiniz ??
SayeMom Gamzess1 7+3 tü kalp atışı duyduğumuzda, cok heyecanlıydım sedyede yatarken cok hızlı nefes aliyordum 😋😋