Kızlar merhaba. 15+2 haftalık hamileyim bu hafta doktor kontrolde bana “kordon normalde 3 damarlı oluyor fakat sende 2 damarlı, 15 gün sonra tekrar kontrole gel” dedi. Biraz araştırdım gelişim geriliği vs oluyormuş bunu yaşayan var mı? Çok korkuyorum.