serpilctn normal, ben de hissetmiyodum, hatta hissettiğim çok hafif seğirme gibi bi his olmuştu emin olamamıştım bilmediğim için.. şuan 20. Haftadayım bi anda net hissetmeye başladm, doktorum da 24. Haftaya kadar hiç hissetmeyen de olabilir demişti korkmayın