Saliha_08 bende şiddetli bel ağrısı yaşıyodum yeni hamileyken kayınvalide kantaron yağı ile ağrıyan bölgedeki damarlara falan masaj yaptı öyle bi rahatlatıyordu ki hem bebişe zararı yok hemde ağırıyı götürüyordu yanımda bi şişe doğal kantoran getirdim onun evinden her ağrı sızı olduğunda kullanıyorum iyi geliyor