ayselcanbaz7878 Kizlar ben 24 haftalik hamileyim idrar yolu enfeksyonum cikti doktorum antipiyotik yazdi tehlikeli bir seymi ilacla gecmezse ne olcak
Aden1adel Ben 17 haftalık gebeyim idrar yolu enfeksiyonu oldum bir kaç gün önce doktor antibiyotik ve manurol yazdı. Bi de fitil yazdı düzelir diye düşünüyorum