Ben 12. Haftadayim ilk haftalarda benimde çok ağrım oluyordu adet sancısı gibi bazen değişik tarif edemiyorum ama Dr normal dedi hem yerleşmeye çalışıyor hem rahmin yavaş yavaş büyümeye çalışıyor dedi progestana başladık hala kullanıyorum onu kullandigimdan beri azaldı ama ara ara oluyor rahim kaslarını rahatlatır bu ilaç dedi.