37 hafta . 2850 kilo boyu soylemiyo devlet neden bilmem 🤷🏻♀️Kizlar sohbet amacli yaziyorum okadar bunalmis haldeyim ki kendimi mutlu hisedemiyor bugun doktor kontrolum vardi boyum kisa diye belki sezeryan olursam bugun yarin alirim bebegi kucagima diye heveslendirdim kendimi olmucaginida biliyodum bi yandanda cnku %90 normal dogum gozukuuor 3 haftan var daha dedi acele etme diceksiniz ama .s ama ne bileyim bi modum dustu bi enerjim dustu cunku ne hastaliklarimin ardi arkasi kesildi nede vakit gecmek bildi biran once dogsun istiyorum 40 lara kadar beklemek istemiyorum dogumu hizlandircak ne olabilirki ???