Beyzaa gene çok güzel giden ve çok rahatlatan bir doğum hikayesi olmuş çok seviyorum bu hikayeleri teşekkürler ben günler azaldıkça geri geri kaçmaya çalışan biriyim sanki nereye kaçsam doğurmayacakmış gibi😂 Dilerim biz sıradakilerinde bu kadar tahatlatıcı hikayeleri olur🙏 BebeğiniZi sağlıcakla huzurla büyütün inşallah 🙏👏