Aysgl_0406 Kızlar 3 ay önce bir bebek kaybettim kalbi durdu karnimda 3 aylıkken şimdi tekrar hamileyim 11 haftalık dün kanamam geldi kese etrafin da kanama gözüküyor dediler düşük tehlikem var korkuyorum başına gelen var mı
bilgegk Aysgl_0406 7. Haftadan bu tarafa kese yannda arkasinda kanama alanlarim var 12. Haftamdayim progestan ve proluton igne kullaniyorm
Busradogann Benimde 6. Haftada kanama oldu hatta parça geldi baya dedim bebek gidiyor herhalde ama progestan kullanmaya başladım bir seferlik iğne kullandım ve geçti çok şükür. İlk aylarda olabiliyor çoğu gebede
Gercekmucizem Benimde 8 haftadan bu yana kanamam var maalesef, şu an 10.haftamızdayız. Göbekten iğne yapıyoruz, progestanı bıraktırdı doktorum vücut attığı için
Askiletotomsu Benimde on beş gündür kanamam var Yani kahverengi bir akıntı diyeyim ben size Her tuvalete kalkisimda Yatarken yok Duphaston kullaniyorum
bilgegk Aysgl_0406 progestanı vajinadan fitil olarak alıyorum ağızdan cok faydasi olmadığını soyledi doktorum