serpilctn Ahsen34 6. Haftada başladı 13. Haftada bitti tabi 13. Haftadan sonra da ara ara nadir de olsa oluyordu
denizin_annesii Ahsen34 ilk 4 ay çok berbat di şimdide var ama o zmnlar kadar kötü değil prilam Dr kulaniyorum hala devam ediyorum bu gidişle doğduktan sonra da kulanicam galiba 🤭🤭💙
Gamzeates Ahsen34 5 haftalıktan beri midem bulanıyor kusuyorum midem ağrıyor kustugum için de 8+2 hala devam artık hastalıklı gibi gezmekten bıktım 😔
Ahsen34 Kumpr ben daha 5+3 bugün bir tiksinme bulantı gıbı bir şey oldum. Erken mı dıye merak ettım 🤦🏼♀️
Kumpr Ahsen34 biraz erken başlamış benim ikiz gebelik doktorum tek gebeliğin 5 katı gibi geçer demişti çok zor geçiyor benim ilaç falan da fayda etmiyor
elftrndmrci Ahsen34 6. Haftada başladı nerdeyse 37. Haftaya gircem devam ediyo. Perişan tayfadayım valla