Gulcinbbrc Semiha_t bende kullanıyorum 6 haftalığım şuan erken öğrendim hemen kullanmaya başladım coraspin le birlikte öncesinde 2 düşüğüm olmuştu pıhtılaşma varsa kullanılması gerekiyormuş
Akca01 Ben kullaniyorum. Yani fayda derken cok sukur bebegim tutundu 14 haftaya geldik. Daha once 11 haftada kaybettim ama onda bilmiyorduk igne hap hic bisey kullanmiyordum.
Akca01 Minnakkurabiyeveannesi27 Ben daha oncedem pihtilasma olduğu için tedavi görmüştüm. Suan ihtimal olduğu için basladik igne ve corsapine. Genetik sonucum da halaaa 3 ay oldu cikmadi. Hametaloji bolumu gebe kaldigin an baslanacak dedi.
Semiha_t Gulcinbbrc benimde bir kere oldu doktor önlemini alalaım dedi peki ilk gittiğinizde betanız kaçtı
Gulcinbbrc Semiha_t 8.98 di ilk öğrendiğimde 2 gün arayla kan verdim hep katlanarak arttı artış güzel olunca iğneye başladık hemen
Gulcinbbrc Semiha_t 5+3 te gördük keseyi hatta içinde nokta kadar bebeğide gördük boş olmadığının kanıtı dedi doktor