emminnee Kızlar ya ilk hamileliğim yaklaşık 2 saattir karnımda bi ağrı var regl ağrısı gibi duş aldım çıktım hala ağrıyor bebek çok toplandı karnım semsert oldu 38+4 teyiz pazartesi sezeryan günümüz yani acaba sancı mı geliyor bilemiyorum 😔
kadifemsii emminnee neden sezeryan ? Gebeliğin özellikle ilk ve son zamanlarında regl sancısı gibi kasık ağrısı falan olması normal açıkçası benimde ikinci gebelik sezeryan olacağım bende sezeryandan önce normal doğum başlarsa napılır onu merak ediyorum
Bilge2019 emminnee kendinizi dinleyin öncelikle uzanıp yatın bebeğin hareketlerini takip edin ve ağrılarınız hangi aralıklarla ona bakın zorunlu sezaryan doğum değilse normal de yapabilirsiniz 😊baktınız ağrınız devam ediyo doktor a gidin 😊rabbim bir havazda kurtarsın inşallah 🙏bizide haberdar edin durumunuzdan
emminnee kadifemsii Ben normal doğuma cesaret edemiyorum o yüzden kendim sezeryan istedim normal doğacak diye çok korkuyorum
emminnee Bilge2019 Çok teşekkür ediyorum artık zaman geldikçe daha tedirgin oluyorum 😔 hepimiz bi avazda kurtulalım inşallah
kadifemsii emminnee anlıyorum . Takip edin sancılarınızı düzenli değilse ve şiddeti giderek artmıyorsa muhtemelen yalancı sancıdır
Bilge2019 emminnee sezaryan dan neden korkmuyorsun 😊 onunda sonrası sıkıntı 🤷♀️ hiç açılmam yokken 41 haftalık suni sanvı ile 10 saatte normal doğum yaptım sakın bunu yanlış anlamayın gururlanarak söylemek değil niyetim 😊sadece korkmayın normal doğum için müsaitsen normal yap inan bebeğin doğduğu anda bitiyo herşey 😍normal doğum yapanlar nasıl yapıyo sende yaparsın sadece kendine güven 😊
emminnee Bilge2019 Ne güzel ama dediğim gibi cesaretim yok herkes kendi psikolojisini bilerek karar vermeli bence 2 türlüsü de doğum ve anne olmak sonuçta yani ani bir sonuçla normal doğarsa da yapacak birşey yok nasip kısmet 😊