denizin_annesii Kızlar bende toteme başladım her hafta bı kaç post acmaliyim ki doguruyum 😬🤗😘🤪 çok çok yoruldum artık gerçekten çok agirlastim bütün kemiklerim ağrıyor sizde durumlar nasl kaç haftalık hamilesiniz 🤗
Emirasaf-annesi denizin_annesii 37+2 afedersiniz bastırıyor makat a baskı uyguluyor çömelme hareketini yaptığım zaman
ArelinAnnesi01 denizin_annesii Al bendende okadar valla 🙄🙄 38 olduk heryerim ağrıyor sünnet çocuğu gbi ortada geziyorum 🙈
denizin_annesii Emirasaf-annesi Allah hepimize sağlıkla kucağımiza almamızı nasıp etsin inşallah 🤲 hayırlısı ile doğsun gerçekten de çok zor yaa
Hatice_ekmek denizin_annesii erkek 3 kızım var bu erkek 4. Hamıleleıgım 30 +4 haftalıgım hayırlısıyla kucagımıza alalım erken dogum riski var 2 haftaya dedi doktor sezeryan olucam
denizin_annesii ArelinAnnesi01 benimde erkek isimini renas koyarım diyorum yada renas Jiyan olarak dusunuyorum
ArelinAnnesi01 denizin_annesii adıyla yaşasın inşallah 🤲🏻 bizimki Ramazan Arel 💙 dedemizin adını koymak istedik 😊
denizin_annesii Hatice_ekmek hayırlısı ile doğsun inşallah hayırlısı ile kucağiniza alırsınız 🤲🤰👶 Rabim bı avazda kurtarsın
denizin_annesii Yagmur34 Amin amin 🤲 cümlemize inşallah 🤲 hayırlısı ile doğsun bebislerimiz yav bu Ocak bebekleri çoğu erkek galiba 🤭🤭🤭💙 Ocak bebekleri pek nazlı olucak süründürür bizi 🤧🤭❤️
Busr4 denizin_annesii 38+3 iki gün daha dursun sonra egzersiz yapmaya başlıcam doğurmak için 😁 Uyku yok geceleri sürekli mide yanması ikinci olunca karnımda ne kadar dursa kar diyordum hamileliğimin başında ama artık kendimi taşıyamıyorum 😢
denizin_annesii Busr4 aynen wala uyuyamıyorum oturamiyorum kalkamıyorum bugün biraz yürüs yaptm ama çok yoruldum geldim eve uyudum biraz şimdi gene çok hareketli bebişim uyutmuyor beni kıpır kıpır 🤰