Kızlar ben Almanyada yaşıyorum şuan 8+2 hamileyim ama burada türkiyedeki gibi bir sistem yok o yüzden aklıma çok takılıyor. 1sene önce rahimden miyom aldırdım bu sebeple dış gebelikten korkuyorum. Doktor sadece ilk bir kere kana baktı 4haftalıkken oda değerim kaç onu bile bilmiyorum. 5haftalıkken rahme baktı alttan. Kese gibi bişey var dedi. Şimdi bide randevum taaa 11.haftada. Şuan ara ara kasık ağrım oluyor. Şimdiye kadar kanama vs bişey yaşamadım çok şükür. Şuana kadar dış gebelik değilse daha artık değildir değil mi?