KemalFatosPolat Merhaba kızlar benim 30 haftadan beri hep erken doğum riski wardı ve şuan da 37 oldum düğün sancım çoktu hastaneye gittim dr yoktu hemşire baktı açılman biraz olmuş dedi Bebek Doğum pozisyon u almış dedi istersen burda kal istersende eve git dedi eve giddince duşu su doldur içine otur dedi sizce bu günlerde Doğum olurmu
Caglasmsk KemalFatosPolat günün az kalmis riskli dönemi atlamışsın canim zaten. Hemsirede heran baslayabilir dedigine göre dogumun yakindir.hayirli dogumun olur insallah. Sag salim kucagina alirsin bebegini❤️
KemalFatosPolat Caglasmsk sağol canım adet sancısı gibi sancım oluyo şimdi de belim le kasığımda war zaten zor bi gebelikti şimdi daha çok zor olmuş
Caglasmsk KemalFatosPolat oyle diyolar bakalim bizimki nasil olacak. Burda okudugum kadaryla oturma yatma ki gelsin bebegin hareketler yap yarim saat duşa gir. Eşin beline masaj yapsin. Ayy cok heycanli ama yaa. 😍😍
Caglasmsk KemalFatosPolat 20+1 haftaligim. Daha yolun yarisindaym bendee😁 amiiin insallah sende canim❤️