Herhangi erken doğum riskim falan yok çok şükür.Sadece sağ göğsümden birşey gelmiş,kurumuş az önce atletimde ıslaklık farkettim baktım tam göğsümün orası hafif ıslak ve daha önce de ıslanıp kurumuş katılaşmış anlamadım ? Tehlikeli bir durum mu yaşayan var mı