Tubagrnc Merhaba doktorum güneş kremi kullanmamı istedi. Eczane mustela markasını önerdi ben sebamed iyi diye biliyorum ama yüzüme leke yaptı diyen oldu. Tavsiyeniz var mı, siz kullandınız mı?
YeninesilAnne Evet canım ben de normalde sebamet kullanırdım çok memnundum ama hamileliğimde göz altımda ve bıyık komşumda güneş lekeler oluşturdu nedendir ben de anlamadım