cnmoglum_22 Çok kötüyüm şu an arada oluyordu zaten ama bu akşam mahvetti beni. Göğüslerimin alt kısmı batıyor acıyo belime vuruyor ağrısı. Karnım çok sert gergin patlıcak gibi ne iyi gelir 😢
Dilanilhn cnmoglum_22 benimde öyle oluyordu duz uzanıp kaburgama biraz masaj yapıyordum rahatlama oluyordu
Esmnr cnmoglum_22 kaç haftalıksınız bi süredir bende öyleyim 34+4teyim. Özellikle sağ göğsümün altında aşırı bi baskı var. Bebeğin ayakları orda bide toplanıyor. Biraz masaj yapıyorum iyi geliyo gibi. Uzanmaya çalış biraz. Oturunca daha çok baskı oluyo.
Ozgebhb cnmoglum_22 benim sağ göğüs altımda batma var kaburgamda.. ağrının oraya dokunduğumda orası çok sert oluyor biraz masajdan sonra rahatlama oluyor ama sürekli bir baskı var daha 19. Haftamdayım orayı eliyle koluyla ittirebilir mi ki 🤔
cerenmina Esmnr ben de 35+2 yim ayakları zannediyordum pazartesi günü öğrendim ki tekrar makat pozisyonuna geçip kafasını dayanmış oraya. Sürekli seviyorum orayı biraz rahatlatıyor sonra tekrar toplanıyor
cnmoglum_22 Göğüs altına denk gelen kemikler dokununca ağrıyor ayrıca 2 göğsümün tam ortasına denk gelen yer de ağrıyor
cnmoglum_22 Ozgebhb o haftalarda ben de kaburgada baskı vs olmuyordu diye hatırlıyorum ama siz hissediyorsanız bebektir o yapıyordur yani bir şeyler ☺️