Ipekgulll İllaki her iki doğumunda zorluğu olucaktır canım , bende 33. Haftamdayım . Kimseden bişey dinlemiyorum sormuyorumda . Kendini başkalarının yaşadığı acıyla korkutma . Herkesin acı eşiği bir değil doğumu hamileliği bir değil . Onunki zor oldu diye seninkide öyle olucak hali yok . Sen sadece kendinde şunu yerleştir . Her iki doğumda da ağrısı acısı olucak ama geçicek , tamam mı tatlım 😘