umutluanneadayi Neslinurr Evet düşürür ben adette başlayıp 10 gün yapmayı düşünüyorum adetim 7 gün sürüyor 3 daha yapmayı düşünüyorum çünkü erken yumutlama yaşıyorum bazı aylar o yüzden
HappyBabyy Neslinurr başladıktan sonra yumurtlama gününüzde bırakmanız gerekiyor. Ben öyle yapmıştım.
Leon06 Ovilasyon testi ile takip edip yumurtlama gördüğünde bırakabilirsin. Ben bu ay oyle yaptım bakalım hamilelik olcak mı adete 5 gün var erken gebelik testi yaptım negatif 🥲
Neslinurr Leon06 gebeliğe engel değil diyorlar ama 15 gün yapın adet bitince 7 gün sonra başlayın diyorlar
HappyBabyy Neslinurr ben adet bittikten sonraki gün başladım yaklaşık bir hafta kullandım. Çünkü yumurtam genelde ikinci hafta oluyordu. Riske atmadım. Siz ovulasyon testiyle yumurtlama gününü tayin edebilirsiniz. Elhamdülillah o ayda hamile kaldım
HappyBabyy Neslinurr o zaman benim yaptığım gibi aşağı yukarı tahmin edersiniz zaten yaklaşık 7-10 gün arası kullanıp bırakın