Kızlar merhaba reglime son 5 gün bir kaç gündür sol kasığımda feci ağrı hissediyorum göğüsleri hafif şişti ama hassasiyetim yok gebelikte kesin hassasiyet oluşuyor mu akıntım da var üşüttüm mü bir kaç güne belli olur da işte o sabır olsa zaten gerilmez insan da merak ediyorum işte deneyimleriniz neler hassasiyeti anlamadım hiç kızımda baya baya sızlıyordu göğüslerim 4,5 yaşında kızım var deneyimleri unuttum hep baya ara girdi bu duygularla o yüzden yazmak sormak istedim