16 haftalık hamileyim çok şükür bulantim falan oldu ama azdı bugün kiymali Bi yemek yaptım kiyma buzluktaydi yani bozuk falan olduğunu asla düşünmüyorum akşam yemeğini yedim 10dk sonra lavaboya zor attım kendimi ilk defa böyle oldum afedersiniz istifra ettim ama öyle böyle değil resmen kafamı kaldırdığım da aynadan baktığımda yüzüm kipkirmiziydi
Aradan zaman geçti biraz ekmek tatli vs yedim peynir vs böyle midem çok tuhaf soda da içtim ama bana misin demiyor
Annem bebek saclaniyordur diyor ama 16.hafta da mı başlıyor saçlanmasi acaba kiyma ağır mı geldi bilmiyorum sadece tavuktan midem bulandı onu yiyemiyorum ama ilk defa böyle oldum yaşayan var mı bunu