edaturkmen inşallah olur, bende bundan iki üç ay önce hamileyken doğum yaptığımı erkek kafasını böyle alttan tuttuğumu gördüm. Uyur uyanık haldeykende hafifledim bu bebeğim gidecek ama erkek ve sağlıklı bir çocuğa hamile kalacağım dedim. Ve uyandım öyle. O gebeliğim malesef boş gebelik sonucu sonlandı. Aradan iki ay geçti ben şimdi 7+2 hamileyim. Rabbime hamd olsun inşallah herşey yolunda gider. Rabbim isteyen herkese nasip eder inşallah