Mehtapca06 Happymonsy bende aynı durumdayim daha doktor birşey demedi bir oğlum var kızım olsun istiyorum 🌺
mtl3005 Happymonsy Bende bende 😇☺️Hepimiz birbirimize dua edelim başkaları için ettiğimiz dualar daha makbuldur 🥰