Cano26 merhaba bende 6+3 olduk ikinci hamileligim hic beklemiyor duk ilk hamileligim cok cok zor gecti cok korkuyorum bulanti kusma bide kaynanamla yasiyorum isim daha zor hersey bende ne yapacam esimde evi ayirmamakda israrci anlasamiyoruz bide surekli kavga esimle de cok kotu olduk allahim sen yardim ett