ByzM Bu postu açan doğuruyormuş 39+2 olduk kızımın gelmeye niyeti yok doğuramıyorum sancı nişan su hiçbir belirti yok
Nur12345678 ByzM bende 39+ 1 olucam gelen giden yok karnım sertleşiyor bayağı aşağı indi ama açılma felan yoktu cuma tekrar gidicem Merdiven iniyorum topta zıplıyorum inşallah normal dogururum 😌
Emirasaf-annesi ByzM 37+2 su nişan vs yok çömelme hareketini yapıyorum afedersiniz makata baskı uyguluyor bebeğim bu aksam belim kasıklarım ara ara ağrı saplanıyor
Sevgiliiiii ByzM ilk kizimi 40+3 haftalikken mecburi sezeryanla doğurdum sancim suyum yoktu sizin gibi simdi ikinci kizima hamileyim 33+4haftalgim bakalim bunda ne olucak
Eylull17 Arkadaşım burada 40+5 te gitti kontrole normal doğum yapacakti kendini kastigi için bebek yukarı cikmisti ve sezeryana aldılar o gün. Yani relaks olun hayırlısıyla gelsin kuzucuk🥰💓
ByzM Nur12345678 benimde en son açılmam yoktu ama bebek kanala girmişti cuma günü benimde kontrolüm var artık son olarak belli olur herhalde
Helpmee ByzM bilemedim ama hayırlısı olsun inşallah sağlıkla al kucağına bende ilk gebelikte gece 10 da suyum geldi taa sabah 12 de doğurdum onlar seçiyor gelme zamanını biz değil
snhstn ByzM bacım doktor izin veriyorsa ilişkiye gir. Hem kendin de doktora da sor hem araştır baya yardımcı oluyor.
Morika Bazı esneme açma germe hareketleri oluyor, bir ebeden destek alabilirsiniz, online bile seans veren oluyor, normal doğumu kolaylaştırıcı, pelvik kaslarını aktifleştiren hareketler verebilir size stresiniz azalır :)
ByzM Morika bu activating labor var onu yapıyorum hergün ama dediğiniz gibi destek almak daha etkili olabilir
snhstn ByzM valla ben ondan dolayı doğurduğumu düşünüyorum işin açığı 34 den başladık 39+2 de oldu ama tabi her zaman olamadı malesef. Nişanım ilişkiden sonra geldi ertesi güne doğurdum.
ByzM snhstn eşim vardiyalı çalıştığı için düzenli olmuyor belkide düzenli olsa bizdede işe yarayabilir