Merhaba biz 10 gün öncesi Vestel çamaşır kurutma makinesi almıştık Trendyol dan vestelin kendi kurumsal bayiisinden. Bir jafta sonra makine geldi ve açıp kurdular sonra servis gitti biz makineye baktık ve makinenin kapağının iç kısmında vidalarinda menteşelerin de hep kırmızı boyalar vardı. Ve benim OKB rahatsızlığım var zaten takintiliyim bu tür şeyler beni çok fazla rahatsız eder. Dedim ben bu makineyi kullanamam. Onca para vermişiz sırf ben rahat edeyim diye onca çamaşır yıkanıyor kurumuyor 2.bebegim olacak diye bin bir güçlükle alındı ama şansıma böyle boyalı geldi. Musteri hizmetlerini aradım sonraki gün servis geldi baktı falan sonra çıkan karar üründe teknik arıza bulunmadigindan ne geri iade nede değişim asla olmuyor dediler. Bende ısrarla arayıp söyledim bakın ben bu şekil istemiyorum bu benim hatam değil diye aseton ile silip kullanın dendi. Şuan ne makineyi kullanabiliyorum öylece kaldı elimizde lütfen akıl verecek birileri illaki vardır..