Minigin_annesi0 Kızlar ben hamileliğimin başından beri limon yedim hâlâ yiyorum da. Grip oldum akşam limon yicektim kaynanam limon kanını cıvıltır yeme dedi. Öyle olduğunu biliyorum ama yesem zararı olur mu?
Fatma_4224 Minigin_annesi0 cok mu yiyorsun canım Allah korusun bir yerini kestiğin zaman durmayabilir cok yeme kcuuk bir parça yesen yeter
PrensesFiona Minigin_annesi0 günde 1 taneden fazla yemiyorsan sıkıntı yok canım ama yinede dikkat et tansiyonun düşmesin.
Aysegul9371 Minigin_annesi0 3 ay yedim tam 3 ay hiç bsey olmadı + limonata içtim ev yapımı+salatalarda bile yedim. tuzladim yedim oh mis gibi limon 😀
Nisa1710 Minigin_annesi0 tabi bende gebelik şekerin varsa bu sıkıntı bende var mesela istediğim gibi meyve yiyemiyorum
Minigin_annesi0 Nisa1710 Ne zaman bakılıyor bu şeker var mı yokmu? Bana bişey demediler henüz şeker hakkında bilmiyorum inşallah yoktur
Pirayeada Ben her gün yarım limon suyla içiyorum aksine şekerimi düşürüyor ölçüm cihazıyla bunu anladım. Kan sulanması için içiyorum pıhtılaşma sorunum olmadığı halde çok şükür iyiyiz.