Ydnhld bende de var, fizik tedaviye de gittim karpal tünel dediler. Atel verdiler, eldiven şeklinde ama pek bir işe yaramadı. Sabah uyandığımda bi süre elimi kapatamayacak durumda oluyorum. Sık sık da uyuşuyor gün içinde. Bazen çantamı tutmam bile uyuşmaha sebep oluyor. Gebelikte değilen hormonlarsan ödemden olur dedi fizik tedavideki profesör. Doğumdan sonra devam ederse gelirsin, hamile olduğun için yapılabilecek pek bir şey yok dedi.