bhdrrabia Sabah kalktığımda tuvaletim vardı normalde hiç tutmam gece hiç ıyanmamışım hemen sabah erken saatte tuvalete gittim ama soş kasığımda çok ağrı vardı gece tuttum diye düşündüm sonra uyudum ama sol tarafıma yatamadım şimdi uyandım duşa girdm ama halen çok ağrı var kasıkta ayakta zor duruyorum 20+4 yakında ki hastane de randevusuz hasta almıyor sizce gideyim mi doktora normalmidir kasık ağrısı
Babies16 bhdrrabia idrar yolu enf. Flnda olabilir.isterseniz bi acile gidin.ordan yonlendirirlee zaten
Deletedmom15257 bhdrrabia acile git cnm enfeksiyonda olabilir daha önemli birseyde olabilir onun için acile git o zaten seni polikliniğe yönlendirir ama git enfeksiyon bile olsa çok.riskli ♥️
Handsomebaby Sıktığın için olmuştur.Artık bu haftalarda kasıkta bebe yok göbek deliğine çıktı.Magnezyum iç biraz dinlen geçmezse gidersin ama geçer büyük ihtimalle
bhdrrabia Handsomebaby içim biraz rahatladı sen öyle diyince istanbuldan dayımlar geldi doktora gidemedim misafir de yeni gitti halen biraz ağrı var bakalım geçmezse yarın giderim