Kızlar bugün 40+0’ız. Doktor kontrolüm vardı. Biraz sancım, biraz açılmam var doğum için yetersiz. Kontrol de doktor bebeğin başını uyararak doğumu başlatmak için alttan muayene yaptı. Faydası olabilir de olmayada bilir dedi. Eve geldim lavobaya gittiğimde nişan tarzında, sümüksü kanamam oldu. Sonra birkaç saat uyumuşum. Şimdi lavaboya her gittiğimde aynı şekilde kanama devam ediyor. Devam edince korktum açıkçası. Böyle bir durumla karşılaşan veya duyan varsa yardımcı olur musunuz? Sancım biraz biraz hala var. Onun dışında suyum falan gelmedi.