Mecbur kurulacak, tabi ki açıp kurup eksiği gediği var mı diye bakılacak. 28.haftayı yeni tamamladım, biz de bugün sipariş ettik beşiği 1-2 haftaya gelip evde montajını yapacaklar. Gerisin geri sökmek de mantıksız olur. Bunla ilgili hurafeler var ama Rabbimin bileceği iş, beşik kurduk diye başımıza iş gelecek değil ya. Ayrıca bebişler 7/24 beşikte yatmıyor ya, illa ki boş kalıyor, napalım çocuk her uyandığında beşiği mi sökelim 😁 Annenize durumun mantıksızlığını anlatın yine de, eşim de sökmek istemiyor deyin.