NurMatiz 31+4 hamileyim doktorumun az ilgisinden dolayı bu ayda doktor değişikliğine gidiyorum ve çok stresliyim ne yapmam lazım bilmiyorum tek bildiğim eski doktoruma asla gitmek istemediğim doktor önerisi olan var mı devlet yada özel fark etmez 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Arnelia NurMatiz ben kliniğe gidiorm çok ta memnunum cuneyt ewrukeye gidiorm çok ilgili bir doktor tavsiye ederm
17022020 Sezenatakan merhaba siz hala oraya mı gidiyorsunuz doğum yaptınız mı normal için doktor arıyorum gideyim mi selim beye ya da mete beye
GamzeIleri Acıbadem Erdal Candan şiddetle öneririm canım. Bir muayene nerdeyse 1 saat sürüyor. Bende Adanada çok dr gittim gezdim çok şükür Erdal Hocam çok iyi. Birde Avrupa Hospital da Adnan hoca var oda harika ötesi bir dr.
RuU Hastanelerını tam olarak bılmıyorum hastanede calıstım uzun yıllar evlenıp baska memlekete geldım sıze sadece ıyılerı yazabılırım celal ardıc muzaffer sengül bayram bukan özgür kaya selcuk fakat ozgur bey cok yogundur bır de cansun demır var bunlar adananın ıyılerıdır
NurMatiz Hepinize çok çok teşekkür ederim ☺️ bugün bir arkadaşın önerisi ile güzelyalı Hastanesi nezihi Kurdoğlu na gittim çok mutlu etti beni çok ilgilendi inşallah zaten Doğuma çok kısa süre kaldı ondan da memnun olmazsam ne yapacağım diye çok korkuyordum ama öyle olmadı sanırım onunla devam edeceğim ☺️💕💕 benim için dua edin lütfen lütfen ☺️☺️❤️❤️❤️