Kızlar benim de 20 Aralık da 4481 çıktı betahcg değerim.
27 Aralıkta 9791 çıktı.
Normalde 2 günde bir 2 katına çıkması gerekiyormuş. =/ ?
Bugün de kan geldi koyu renkte. Endişelendim randevumu bugüne çektim.
Normâlde son âdet tarihime göre 7 haftalık hamileyim. Ama bugün doktora gittim kese görünüyor henüz bebek yok. Kesenin büyüklüğüne göre de 5+4 deymişiz henüz. 8 ocakta tekrar gideceğim kontrole..
İki ihtimal var dedi doktor. Ya bebek oluşacak ya da kese büyümeye devam edecek ama bebek oluşmayacak. Boş gebelik deniyormuş ona da.
Rabbim en hayırlısını ve âfiyetlisini nasip etsin diye duâ ediyorum hep…