Kızlar ankara sehir hastanesinde 2 doktor denedim 2side birbirinden kotu once müslüme hanima gittim ben bisey sormadan demeden bakti gonderdi ben daha odadan cikmadan baska birini aldi
Diger doktorum da özlem hanımdı ama o yoktu yerine bi erkek bakiyodu onada bebegimle alakali bi kac soru sordum iste kilosu filan kan sonuçlarım vardi onu dedim onada iyi iyi dedi bide soru sordugum icin dediki ne kadar cok soru soruyon dedi benim hakkim değilmi bunlari öğrenmek anlamadım gittiğiniz bildiğiniz iyi dediginiz doktor varmi kizlar yoksa ben sinir hastası olucam