Kızlar 10+2 haftalığım bugün doktor kontrolüm vardı, özellikle saçımı boyayıp boyayamayacağımı, epilasyona devam edip edemeyeceğimi sordum. 4.aydan sonra organik boyayla boyayabilirsin dedi, epilasyona da istediğin Zaman devam edebilirsin dedi. Sevindim de şaşırdım da tam tersini bekliyordum açıkçası 😂 saçını boya ama epilasyona gitme dicek sandım çünkü burda epilasyon hakkında okuduklarım varya üff bidaha gidemicem herhalde falan diyordum neyse devaaam 🤷🏻♀️💋