Neslinurr bende sürekli kist problemi olan senelerce doğum kontrol hapıyla tedavi görmüş biriyim evlendikten sonra da kist çıktı kendiliğinden geçti, fshım üst sınırdaydı olumsuz konuşan doktora rağmen folik asit+ovülasyon testiyle doğal yolla hamile kaldım 🤍 soğan kürünü çok söyleyen olmuştu ama yapmadım. Sadece bekarken çörek otu yiyordum 1 kaşık her gün adet söktürmek için bi süre sonra düzelmişti adetlerim